Bestellen
 Als ik een offerte heb opgevraagd, worden de artikelen dan ook voor mij gereserveerd?
 Moet ik mijn offerte digitaal bevestigen?
 Kan ik mijn bestelling wijzigen?
 Kan ik mijn bestelling annuleren?
 Hoe weet ik of mijn bestelling compleet is (afgeleverd)?
 Moet ik borg betalen?
Prijzen - Kosten
 Wat wordt gezien als een standaard huurperiode?
 Hoeveel schoonmaakkosten moet ik betalen?
 Hoeveel reparatie- of vervangingskosten moet ik betalen als ik een huurartikel stukmaak of met schade retour komt?
 Kan ik korting krijgen op de prijs van een huur artikel?
 Hoe is de aansprakelijkheid geregeld?
Ophalen, retour en transport
 Hoe worden de tarieven voor transport (bezorgen en/of ophalen) bepaald?
 Worden er extra kosten in rekening gebracht als de huuritems moeten worden geleverd op een verdieping?
 Moet ik van tevoren aangeven als er geleverd moet worden op een verdieping?
 Kan ik een bestelling ook zelf halen en terugbrengen?
 Wat zijn de standaard bezorgmogelijkheden?
 Is het ook mogelijk om de spullen op een specifiek tijdsstip te laten bezorgen of ophalen?
Klachten
 Hoe kan ik een klacht of kritische opmerking indienen?
Hulp nodig bij het bestellen van uw verhuur items voor uw feest?

Hulp nodig bij het bestellen van uw verhuur items voor uw feest?

Bel ons via 010-3077223
Email: Info@ludic.nl
Industrieweg 83
3044AS Rotterdam